diumenge, 11 de març del 2012

Aquesta primavera: unes jornades per a Xesca Ensenyat


Els dies 11, 12 i 13 de maig la Fundació ACA i els amics de Xesca Ensenyat organitzen les "Jornades Blocs i Literatura a la memòria de Xesca Ensenyat". Aquí en teniu el programa!

"Perquè jo pogués néixer al Port de Pollença quan ja havien passat més de cinquanta anys del segle s'esdevingueren moltes casualitats, potser no totes elles oportunes. No m'he proposat d'esbrinar si ho foren. L'únic propòsit -no sé si un poc roí- d'aquest relat és procurar la salvació de tot allò que m'enlluernà fins als tretze ans, com si fossin ragments d'una escudella que cau de les mans d'algú que pensa que no té cap més recipient per alimentar-se i que la necessitarà per poder seguir envellint".

Xesca Ensenyat, Quan venia l'esquadra

1 comentari:

  1. Estic molt contenta que es celebrin aquestes jornades. Na Xesca Ensenyat serà sempre dins el meu record.

    ResponElimina